(Android/iOS) The Catapult 2 enemmän kaikkea hakkerointia
Feb 10, 2022 4:40:23 GMT -8
Post by houmatintingnatk on Feb 10, 2022 4:40:23 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ The Catapult 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The Catapult 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ enemmän kaikkea hakkerointia ▞▞▞
▞▞▞ The Catapult 2 2022 version ▞▞▞
The Catapult 2 Екшън tdrp
Tbh idea on hieno, mutta peli on tiukkaa kierroksesta 1 lähtien... kyllä, voit helposti tehdä ensimmäiset 5 tasoa, mutta joudut satunnaisesti viholliseen ja nite nite... Tarvitsee hieman hitaampaa rakentamista ja vaatii sinua olemaan hieman vähemmän tarkka alemmilla tasoilla...
Kokemukseni tästä kultista on nyt se, että se tapahtuu 3 kertaa peräkkäin, kun saat suuren määrän kolikoita jotenkin päivityspäivitys ja se tekee sen puolestasi ja menetät kaikki kolikosi ja aseesi ja kaiken muun. Tämä peli voisi olla hauskaa ja hienoa, mutta joka toinen viikko he tekevät tämän. ND. Minua suuttui, joten tein sen, että kaikki on parempaa. Joten tässä on se kippiautopeli.
Se häiritsee monia mainoksia.
The Catapult 2 Екшън djyw
Hyvä ja erittäin mielenkiintoinen peli.. Rakastan sitä niin paljon
Rakastin tätä sovellusta, ok, paljon mainoksia, mutta hei, se on ilmainen, joten saat mitä maksat. Uusimmassa päivityksessä on kuitenkin TONNIA LISÄÄ MAINOKSIA, ja se on vaativampi ostaa päivityksiä. Valitettavasti päätin poistaa asennuksen. Hieno peli pilattu 😖
Se oli hyvä alkuvaihe, mutta sitten ei ole selkeää strategiaa ammuksille. Ei kannata käyttää paljon aikaa tähän.
Pacific Warships: naval PvP कार्रवाई rkn
Koukuttava👌
Aluksi hauskaa. Mutta suhteellisen alhaisilla tasoilla viholliset ampuvat lähes välittömästi kutemisen jälkeen ja he voivat ampua liittolaistensa läpi ilman seurauksia, mikä ei ole tilanne missään BYV:n muissa peleissä. Olen päivittänyt kaiken voimakkaasti (lvl 4+) ja minulla on edelleen vaikeuksia suorittaa 60-luvun tasoja tämän vuoksi. Tykit ovat vitsi. Ensimmäinen heihin osuva pieni katapultti ja sen 300 kolikkoa viemäriin. Ymmärrän, että siitä on päivitetty versio, mutta pienet tykit ovat täysin hyödyttömiä.
Olen melko varma, että se, mitä koen, on virhe, enkä ole varma, kokevatko muut sen. Mutta en voi käyttää asettani, vedän takaisin täydellä teholla päästän irti ja on kuin ammukseni osuvat näkymätöntä seinää kasvojeni edessä. He menevät tuuman eteenpäin ja pomppivat taaksepäin hahmoni takana...Olen kokeillut tätä muun tyyppisellä nuoliaseella, tuplatrebuchetilla, tykillä, ne kaikki eivät ammu ulospäin, vain pomppivat jostain näkymättömästä seinästä.
Hauska peli.😜😜. mutta kaveri kuinka teki tämän pelin hän on iso hölmö hän asetti kultaisen kolikon hinnan on liian korkea, kukaan ei kuluta niin paljon tähän aikapassipeliin
Nautin todella tämän pelin pelaamisesta, kunnes mainokset tekivät mahdottomaksi pelata kahta peräkkäistä peliä. Todennäköisesti poistan pian tämän takia.
Muista jokainen näkemäsi mainos. Ne pelit ovat roskaa. Jos ne olisivat hyviä, ne tunnettaisiin muilla keinoin kuin maksetuilla mainoksilla. He jopa joskus näyttävät sinulle väärennettyjä hyviä juttuja houkutellakseen sinut sisään. Ne ovat kaikki valheita. Ole älykäs ja vältä kaikkia mainoksessa näkemiäsi sovelluksia.
En pidä tästä pelistä 1 asia siinä on se, että kun katsot kultamainosta, se saa sinut johonkin erilaiseen asiaan, mikä tapahtui minulle, kun ostin amoria ja ostin väärän, ja siksi en kuten peli
Peliä on hauska pelata, mutta poistan sen. Ponnahdusikkunat ahdistavat minua jatkuvasti, että nyt on aika pelata. Kaikki pelit, jotka tekevät tämän, poistetaan välittömästi. Ilmeisesti pelintekijät, jotka tekevät tätä, eivät tiedä, että meillä muilla on työpaikka ja perhe.
Haluaisin, jos rakennushuijaus ei olisi niin paha! Ei osumia kivitorniin ja yksi kanuunankuula ja koko juttu romahtaa! Tule mies. Ilmeisesti haluat meidän käyttävän rahaa tornin parantamiseen. Ymmärrän rahan ansaitsemisen, mutta älä kallista peliä toistaiseksi sinun eduksesi, Rudy, se saa minut poistamaan asennuksen. Lisäksi pidän pelistä todella paljon!
Mainoksia, mainoksia ja vain mainoksia. Pelin päätavoite on työntää vain mainoksia. Peli on mielenkiintoinen, mutta siinä on liian paljon mainoksia. Ennen kuin pelaat joka tasolla, näet vähintään kaksi 40-60 sekunnin mainosta. Ylittäessään minkä tahansa tason he antavat sinulle paljon vähemmän rahaa, josta sinulla ei ole varaa aseita tai päivittää taloasi. Peli houkuttelee sinua antamalla mainoksia ansaitaksesi rahaa peliin ostaaksesi erilaisia aseita jne. Tasot 50 r jälkeen on vaikea ylittää. Ilman mainoksia, eli ansaitsematta rahaa, et voi läpäistä sitä.
Olen kirjautunut sisään melkein vuoden kuluttua, mutta olen menettänyt edistymiseni mitä tämä nyt on, olen tasolla 1, naurettavaa
Online PVP tai PV- Bot / Micro -tapahtumat tai Mega. Tietääkö kukaan, ovatko he todella yhteydessä todelliseen henkilöön verkossa? Mahdollisuudet eivät välttämättä ole. Netissä olevissa roboteissa on valtava vika, koska ne eivät pysty kompensoimaan liikkuvia kohteita, jotka lyövät pässin helposti pois. Haluaisin repiä läpi joitakin online-botteja, ottelu on ohi sekunneissa. Kampanja on aluksi hauskaa, kunnes saavutat palkka- tai lopetusalueet. Varmuuskopioi tallennus, poista tallennustila, lataa tallennus uudelleen ja jatka eteenpäin. Harmittaa jokaista dollaria maksanutta.
En voi edetä seuraavalle vyöhykkeelle/saarelle huolimatta erinomaisesta yhteydestä!
Se on todella hauskaa, haastavaa ja välillä hurjaa. Se tekee hyvää aikaa. Sound fx on mahtava ja naurattaa minua edelleen, kun hyökkääjä syö yhden ammuksistani, jopa 30 päivän pelin jälkeen. Pidän siitä. Kiitos paljon!
Uusi päivitys saa minut napauttamaan toistuvasti haluamaani kuvaketta ennen avaamista. Joskus en rekisteröidy ollenkaan ja menetän palkintoni tai palkintoni tehtävien suorittamisesta.
Tämän päivityksen jälkeen menetin edistymiseni. Kirjautuin sisään tililläni, kaikki saavutukset näkyvät, mutta ei edistymistä tasoilla. Mitä voin tehdä?
Mekaniikka perseestä, jos vihollinen ilmestyy toisen taakse, et voi ampua suoraan, mutta he voivat ampua sinut vahingoittamatta edessä olevaa. Varsinkin kun pelin "haluan tappaa sinut" ammukset pomppaavat vihollisista, kun ne yhtäkkiä näyttävät antavan tappolaukauksen
On hauska peli, mutta... palkitsemisjärjestelmä on naurettava. Voitat tason ja saat noin 100 kolikkoa, mutta silti päivitykset voivat maksaa jopa 100 000 tai niin, ja sinun on päivitettävä KAIKKI. Kyllästyn tähän peliin kauan ennen kuin voin edes ostaa uuden katapultin. Grafiikka on mahtava. He panivat todella paljon työtä pieniin yksityiskohtiin.
Hyvä peli hetkeksi, mutta tylsät mainokset jokaisessa pelin tauossa tekevät siitä pelaamattoman. Milloin kehittäjät ymmärtävät, että mainokset pilaavat pelit? Minulla on useita mahtavia pelejä ilman mainoksia. Catapult 2 ei ole yksi niistä, poistettu
30 sekunnin mainos kahden pelin jälkeen näyttää ahneelta. Ymmärrän, että kehittäjien on ansaittava rahaa, mutta tämä pilaa melko hyvän pelin, sinun on vähennettävä mainoksia, ansaitset todennäköisesti enemmän rahaa, koska useimmat kyllästyvät näkemään toistuvia mainoksia ja lopettavat pelaamisen kokonaan.
Uusi päivityksesi tappaa kaikki 4 kilpini, minkä jälkeen sinun on korjattava se, kuten 3ed-pomo infinity-tilassa. Tarvitset myös eliittiemojit pvp:lle ja yinzille linnan jälleenrakennuslaatikon, myös se terveyslaatikko ei tarkoita mitään, koska jos annan lapsen jatkaa tappamisen sijaan, hän silti rikkoo linnani, vaikka minulla olisi terve... En jostain syystä päivitä Google Playta, mutta haluaisin saada yhteyden hyviin pelaajiin. eliitti-emojit kertovat minulle, etteivät he ole lapsia, vaan käytän 500 000 yhdelle
Ostin tämän pelin pojalleni, jotta siellä ei ole mainoksia ja silti on painike, kun voitat katsoa mainoksia. Tätä ei mielestäni voida hyväksyä, kun joku ostaa tuotteen nimenomaan päästäkseen eroon mainoksista. Olen lisännyt kaksi tähteä, koska BYV vastasi minulle nopeasti ja maksoi minulle täyden hyvityksen. Se on hauska peli.
Rakastan tätä peliä, mutta olen tasolla 63 ja huomaaminen toimii. Lisää ponnahdusikkunat, minun on käynnistettävä taso uudelleen. Pomot eivät ilmesty paikalle, enkä voi päivittää aseitani. En todellakaan halua poistaa tätä peliä, mutta se on lähellä
Kaunis grafiikka liian hauska peli, mutta yksi asia on liian pielessä 26 tason jälkeen liian paljon mainoksia alkaa aloitat levl mainokset alkavat olet lopettanut lvl mainokset alkavat sen keskiarvo kun suoritat yhden tason olet nähnyt suoraan 2 tai 3 mainosta se täynnä liikaa mainoksia tämä mikä tekee tästä pelistä liian tylsän, olen niin kokeillut mainoksilla, jos pidät mainoksista, lataa tai älä lataa kiitos
Pidän tästä pelistä. Kiitos BYV 👍👍.
Hyvä peli, pidän siitä niin paljon, koska voit saada panssaria. Tästä pelistä ei voi valittaa.
Voitko palauttaa tallennuksen edistymisominaisuuden takaisin? Automaattisen tallennuksen edistyminen ei ole hyvä. Se ei tallenna kolikon yksityiskohtia.
Odotamme uusia tasoja. Anna meille uusia tasoja
Rakasti peliä. Milloin päivitys uusilla tasoilla julkaistaan? Jos tiedämme tornin kunnon jossain baarissa tai numerossa, se auttaisi suuresti tornin korjaustaidon hyödyntämisessä. Nyt emme voi ennustaa, milloin torni romahtaa.
Tässä pelissä tapahtui virhe ja pelattavuus on hieman tylsää. Kivi vain laskeutuu usein, mutta laitoin sen nousemaan. Korjaa se, niin arvostan, että korjaat pelin. Kiitos.
Se on hyvä peli, mutta asiat ovat liian kalliita ja myös viholliset ovat aivan liian vahvoja, tykit ovat aivan liian vastustavia
Paljon kiitoksia energiamekaanikon poistamisesta. Annan nyt onneksi 5 tähden tälle pelille, kiitos vielä kerran, että loit niin mukavan pelin
หนังสติ๊ก2 แอ็กชัน wmuv
Jatkuvat mainokset ja sinun on käytettävä rahaa, muuten se on jatkuvaa jauhamista
Eräs ystäväni ei voi asentaa tätä peliä Playstoresta, vaikka hänen pelikauppansa ei näytä tätä peliä, kun jaan sen Playstoresta, mutta viesti näyttää "laitteesi ei ole yhteensopiva tämän version kanssa"... Mitä hän nyt voi tehdä. Hänen matkapuhelimensa on Redmi Y3... Ole hyvä ja opasta meitä.
No, tein virheen edistymisen nollauksessa, kun yritän kirjautua sisään ja ulos ja toistaa, että se palautti edistymiseni uudelleen, joten pahoittelen sitä, miksi sanon sen nollauksen, tarkistan ensimmäisen kerran, koska ensimmäisestä tehtävästä poistuttuani se ei t lataa edistymistäni oikein, mutta kun olen suorittanut 2 tehtävää, se lataa edistymiseni oikein, mikä aiheutti väärinkäsityksen, joka sai minut ajattelemaan edistymiseni kadonneen, mutta itse asiassa ei
Luokitukset jopa 3 tähteä. Railgun on kuitenkin erittäin epätarkka. Voit menestyä paremmin kaksoismailan kantoraketilla. Loputon mieliala on SUURI sammutus. Sinulla ei ole tulivoimaa tai suojausta päivityksessä, joka vastaa vihollisia. Suosittelen, että et pelaa sitä ennen kuin voit pelata. Linnan eteen ilmestyvä maata kaivava esine tuhoaa kaiken suojan ja kuohui yhdellä ilmeellä maksettuaan niistä niin paljon. Plasmamato ei ole tehokas, typeryys. Tarvitset kolmannen taidon menestyäksesi
hauska peli, mutta katapultti 1 toimii, kun taas katapultti 2 sulkeutuu jatkuvasti ennen pelin alkamista. en saa sitä toimimaan puhelimellani. miehelläni on sama puhelin ja se toimii täydellisesti hänelle ☹