(iOS) Dance Clash: Ballet vs Hip Hop koder uendelige tokens
Feb 10, 2022 4:46:33 GMT -8
Post by houmatintingnatk on Feb 10, 2022 4:46:33 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dance Clash: Ballet vs Hip Hop ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dance Clash: Ballet vs Hip Hop IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder uendelige tokens ▞▞▞
▞▞▞ Dance Clash: Ballet vs Hip Hop 2022 version ▞▞▞
jeg vurderer denne appen fordi den fortsetter å plage meg en ting er at jeg aldri vinner det suger og for det andre er dette bra det lar meg danse og mote det er det jeg liker
Det er greit dere spille
Det er et kult spill, men hvorfor er nesten alle dansebevegelsene og noen andre viktige ting låst?......det gjør spillet slitsomt, vennligst gjør en endring takk.
Den som har laget dette har ingen sans for mote!!! Men spillet er bra
Dette spillet er så bra at jeg har spilt dette siden jeg var liten at det aldri har noe galt, men jeg tror selv om du ikke betaler, tror jeg de roper gir flere alternativer
Elsker dette spillet, jeg er en Tomboy og Hip-Hop passer bra på meg, prøv dette spillet så avslappende, og når du er lei av youtube eller noe, bare spill dette spillet dans clash og coco eller hva som helst, eller hvem som har laget dette spillet er en ekte engel sant, og prøv dette, det er sååååååååååååååååååå UTROLIGGGGG!
det er greit, men kjedelig, og spillet har en forferdelig stilsans for hiphopperen, de var forferdelige, grafikken er bra, men du vet at jenter vil ha en følelse av stil og gode alternativer
Deres mange annonser, og når jeg klikker på en av aktivitetene lar den meg ikke gå inn på den, men først var det moro, da stoppet det ikke.
Ok
Fint spill, men annonser noen flere kostymer og noen nye danser bare hip hop er kjedelig så ja men det beste spillet
Dette spillet er rart og dumt, jeg håper hvem som har laget det, for det går alltid om og om igjen, jeg kommer aldri til å installere coco-spill igjen hvis noen har laget et tullete spill, vil du aldri gjøre det halt igjen, ikke som Outfit7 limited jeg elsker outfit7 limited. laget er fantastisk og awsome noensinne!! #nococo
Elsker balet
Bra spill! noen veldig små feil, men ingenting påvirker spillingen! men som med andre gode gratisspill er det absolutt STØTTE med annonser. Jeg setter pris på at noen varer er låst, men kan vi bare ha varer fritt uten å måtte se lange kjedelige annonser? de kaster bort tid og batteri. men alt i alt et flott spill!
Dette spillet er fryktelig, det er bare en rip-off av "dansende stjerner" som BRUHHH verste ripp-off og fikse etterslepet som fortsatt er fryktelig 😡😡😡😠😠😠
dette spillet er fantastisk hvis jeg var noen andre skulle beskrive dette jeg beskriver en fantastisk det er en måte å lære karrierene dine på som om du vil bli ballerina eller nivået hiphop er egentlig ikke en god idé, men det hjelper deg med . Karriere
Dette spillet er veldig bra, men det ville vært MYE bedre hvis de fleste tingene ikke var låst og trengte ekte PENGER! Noen mennesker kan ikke betale.........
Jeg rangerer denne appen 1 av 5 fordi når jeg spiller spillet det laster for alltid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og jeg liker det ikke, så det er derfor jeg ikke liker spillet. Jeg har ikke noe mer å si om appen, så klikk på denne knappen her👉 yup akkurat der ja-knappen
Jeee
Lag flere spill
Brain Out: Can you pass it? Atjautības spēles uvk
Det er så mange annonser at telefonen min ikke fungerer bra
Jeg liker dette spillet fordi du kan spille med enten ballarana eller den andre, men det er så mange tillegg.
Det er et veldig bra spill her er mange av annonsene, men er et veldig bra spill, så du kan velge hvor sent jeg skal være hiphopdanser, men det er så gøy og du kan alltid forandre deg 😉
Hmmm du lurer sikkert på hvorfor jeg la 2-stjerner i den fordi det er for mange tillegg og da jeg kjøpte en kjole fikk jeg til å henge
Jeg elsker danseutfordring, det er det beste spillet jeg noen gang har hatt i hele mitt liv. Jeg kan ikke tro at jeg laster det ned, jeg skulle ønske at det lot meg være med i spillet, for jeg kunne vinne, hahaha, det kan ikke være sant, men last ned spill nå takk
Dance Clash: Ballet vs Hip Hop معمولی acje
Har ikke spilt så mye men er gøy
Jeg ønsker ikke å gi dette spillet 1 stjerne også fordi når poengene mine er mer enn motstanderen min og motstanderens poeng er mindre enn poenget mitt, vinner motstanderen min, men som regelen for spillet hvis poeng er mer enn motstanderen, bør de vinne men her i dette spillet vinner de hvis poeng er mindre. Hvorfor vær så snill å reparere dette er min appell til deg. Veldig dårlig spill
Veldig bh spill jeg liker det godt.❤
Veldig gøy, men så mange legger til og det tar aldri slutt
JEG KAN IKKE ENGA SPILLE, jeg ventet i 24 timer og den lastet ikke. Jeg leste noen flere vurderinger og noen mennesker hadde det samme problemet, jeg vet ikke hvorfor, men vær så snill å fikse dette. Hvis du har dette programmet beklager jeg. Jeg håpet å ha det gøy med dette spillet, men det ville ikke fungere. Jeg håper du kan få det til å fungere
Dette er dumt det er sååååå mange annonser jeg kan ikke gjøre noe uten at disse annonsene kommer i veien. Jeg er ikke en av de frekke barna du virkelig trenger for å fikse dette 😡
Det er så kult det er et veldig bra spill jeg elsker grafikken den er vakker jeg elsker sminken og hårstilene og klærne
Jeg ga dette spillet 1 stjerne fordi det er for mange tillegg for hver ting jeg liker etter at jeg er ferdig med å kle meg ut, her er et tillegg. Det er knapt klær, sko, hår. Alt jeg tror spillet ville vært morsommere hvis det var færre tillegg og flere spilleautomater å endre.
DETTE SPILLET ER FANTASTISK du har mange alternativer for klær og hår+sminke Jeg anbefaler dette spillet på det sterkeste, du vil sikkert like det uansett 😊😊
Dette spillet er ikke 🙄 veldig kjedelig, men dette er veldig bra og enkelt 😀
Supert
Det er et greit spill. Men det er en feil, hver gang jeg prøver å vaske danserens hår, når jeg tørker det, er det et budsted som ikke tørker. OG ... det er så mange ting låst, så jeg prøvde å betale for det fordi det var en rabatt, jeg trykket på knappen det gjorde ingenting! 😒😑😔😪🥺😢😭😥🙍♂️🙍♀️ Og..... Først ble et dansetrekk 🔓 låst opp, så jeg brukte det. Men da jeg prøvde å bruke den igjen var den låst! Det gir liksom ikke mening! 😡😤😠😡🙍♀️🙍♂️🙍♂️🙍♀️🗣😥😭 Den er ikke den beste
Det er artiget og spille
Dance Clash: Ballet vs Hip Hop Casual zzrq
Jeg liker virkelig å spille det i bare et minutt fordi så mange annonser og alt du ser er låste gjenstander og for å få fullversjonen av spillet må du betale det virkelig penger (skaperen/selskapet er en gullgraver, vær så snill, ikke kast bort pengene dine for å kjøpe noe er dette spillet)
Spillet er veldig hyggelig og underholdende, men muligheten til å bruke ekte penger til å låse opp noen av dansebevegelsene, klærne og andre ting er ikke veldig bra for meg. Kanskje du kan låse opp ved å se en video eller tjene penger på dansen for å kjøpe dem.
Jeg elsker dette spillet, men det har vært irriterende fordi det tar for lang tid å åpne. Sannsynligvis ca 5 minutter. Noen ganger vil den ikke engang åpne bare lasting for hele tiden. Jeg håper du kan fikse dette
Det er så bra at jeg elsker det, det er favorittspillet mitt. Kjolen var kul og pen. Jeg liker dansegulvet, studioet og dansebevegelsene er kule. Datteren min elsket det veldig mye.
Dette spillet er ganske fantastisk, men i frisørsalongen etter å ha påført sjampoen sitter du fast, vannet vasker ikke håret og du kommer ikke lenger 🤯🤯🤯🤯👸🥴😤 vær så snill og løs det fordi jeg elsker dette spillet